Υποστήριξη Πελατών

Σκοπός της Pasteque Electronics είναι η συνεχής υποστήριξη των πελατών μας τόσο με εξελιγμένες τεχνικές απομακρυσμένης υποστήριξης όσο και με φυσική παρουσία στον χώρο του πελάτη καθώς και υπηρεσίες μηχανικών πεδίου για σύνθετα και μεγάλα έργα.

Υποστήριξη εφαρμογών

Στεκόμαστε πάντα δίπλα σας σε καθημερινά εμπόδια, σε όλο το εύρος των αναγκών σας και σε κάθε φύση προβλήματος. 

Το τμήμα υποστήριξης καλύπτει ενδεικτικά: 

  • Service και επίλυση προβλημάτων υλικοτεχνικού εξοπλισμού, στις εγκαταστάσεις σας, στις εγκαταστάσεις μας όσο και απομακρυσμένα. Η υποδομή σας σε τερματικά, εκτυπωτές, δίκτυο καθώς και του τηλεφωνικού σας κέντρου είναι σε πλέον σε έμπειρα χέρια. 
  • Άμεση και απομακρυσμένη επίλυση προβλημάτων εμπορικής διαχείρισης στο Pylon ERP της Epsilon Net. Η εξυπηρέτησή μας, σας διασφαλίζει σωστή λειτουργία, υποδειγματική τήρηση λογιστικών βιβλίων, πάντα με γνώμονα την εκπαίδευση και την βελτίωση της καθημερινότητά σας. 
  • Διάλογο σε θέματα σωστής προσέγγισης καταχωρήσεων, σωστού ελέγχου της λογιστικής και των οικονομικών αποτελεσμάτων της επιχείρησής σας. 
  • Ουσιαστική αρωγή σε τυχόν διαχείριση μιας κρίσης στην καθημερινότητά σας. 
  • Σχεδιασμό και υλοποίηση προσαρμοσμένων αναφορών πάνω σε ανάγκες σας που δεν καλύπτονται από τον κορμό του Pylon ERP. 

Η διάθεση και η αποτελεσματικότητα του τμήματος υποστήριξής μας, θα αποδειχθεί ανεκτίμητο στήριγμα στις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη επιχείρηση. 

Θα μετασχηματίσει τον χαμένο και ζημιογόνο χρόνο που σας εκτρέπει από τον στόχο σας, σε γόνιμο και προς την σωστή κατεύθυνση. 

Τέλος, η ενσωμάτωση υπηρεσιών ενός άρτιου τεχνικού τμήματος, ενός έμπειρου και άμεσου μηχανογραφικού τμήματος και η στήριξη του εταιρικού λογιστή από την ομάδα συμβούλων μας αποτελεί μια αδιαμφισβήτητη πρόταση αξίας/ποιότητας. 

Εκπαίδευση εφαρμογών

Η εταιρεία μας παρέχει ένα μεγάλο φάσμα εκπαίδευσης και συμβουλευτικής πάνω στα προϊόντα της Epsilon Net και καθώς και λοιπές ανάγκες και απαιτήσεις σας. 

Ενδεικτικά η εκπαίδευση καλύπτει τομείς όπως: 

  • Καθημερινή χρήση προγράμματος προσαρμοσμένη στις ανάγκες του αντικειμένου σας. 
  • Σωστή μοντελοποίηση οντοτήτων (από πελάτες και αξιόγραφα έως παραγγελίες και λογιστικές κατηγορίες, με την λίστα δυνατοτήτων να παραμένει πρακτικά ανεξάντλητη). 
  • Καλές πρακτικές για γρήγορη και εύκολη τήρηση βιβλίων λογιστικής (Β’-Γ’ Κατηγορίας) σε σενάρια ενσωματωμένης ή εξαγομένης λογιστικής. 
  • Εκτέλεση και ερμηνεία αποτελέσματος αναφορών για στατιστικά δεδομένα και οικονομικούς αριθμοδείκτες. 
  • Καλές πρακτικές για διασφάλιση σωστών καταχωρήσεων και εύκολη και γρήγορη διασταύρωση εγκυρότητας. 
  • Προετοιμασία για μελλοντικές ανάγκες της επιχείρησης και γρήγορη υιοθέτηση νέων λειτουργιών του προγράμματος. 

Η εκπαίδευση περιλαμβάνει επίδειξη καθημερινής λειτουργίας στον χώρο εργασίας του συνεργάτη κατά την εγκατάσταση, καθώς και μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης στο τερματικό του χρήστη για διαδραστική επίλυση δυσκολιών και διαφώτιση σκοτεινών σημείων κατά την καθημερινότητα.  

Πάγιος στόχος της απομακρυσμένης παρέμβασης είναι η εκπαίδευση και η βελτίωση των δεξιοτήτων του χρήστη.  

Ο γνώμονάς μας είναι η επικοινωνία μας να παραμένει πολύτιμο καθημερινό σας εργαλείο στην αναβάθμιση δεξιοτήτων του προσωπικού και στην απλούστευση των εσωτερικών σας διεργασιών. 

Κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης

Για οποιοδήποτε τεχνικό ζήτημα αντιμετωπίζετε, έμπειροι και εξειδικευμένοι μηχανικοί με άριστες τεχνικές γνώσεις σε υπολογιστικά συστήματα είναι σε θέση να παρέχουν λύσεις σε προβλήματα όπως “Ρύθμιση εφαρμογής”, “Μεταφορά δεδομένων”, διαμόρφωση διακομιστή-πελάτη κλπ. Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και το Σάββατο από τις 9:00 έως τις 14:00.

Online Εκπαιδεύσεις

Σε συχνά χρονικά διαστήματα διεξάγουμε online εκπαιδεύσεις για τη χρήση των λογιστικών και εμπορικών εφαρμογών μας μέσω ειδικού λογισμικού που επιτρέπει τη συμμετοχή στην εκπαίδευση μέσω υπολογιστή, tablet ακόμη και smartphone.

Τα τμήματα και η θεματολογία των εκπαιδεύσεων  χωρίζονται κυρίως σε 3 επίπεδα (αρχάριος – προηγμένη – ειδικά θέματα) και κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλουν τις δικές τους ερωτήσεις / παρατηρήσεις.

Η απομακρυσμένη εκπαίδευση εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και χρήμα καθώς η φυσική παρουσία και η μετακίνηση στο κέντρο εκπαίδευσης δεν απαιτούνται.

Pasteque Remote Support (Απομακρυσμένη Υποστήριξη)

Όλες οι εφαρμογές μας έχουν ενσωματωμένη τη λειτουργία απομακρυσμένης πρόσβασης, ώστε η υπηρεσία υποστήριξης να μπορεί να συνδεθεί με τον υπολογιστή του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε πιο εύκολα να παρέχουμε υποστήριξη ακόμη και για περίπλοκα προβλήματα, με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο χωρίς να απαιτείτε η φυσική μετάβαση ενός μηχανικού στην έδρα του πελάτη. Για την διασφάλιση της ιδιωτικότητας καθώς και της προστασίας προσωπικών και εταιρικών δεδομένων η απομακρυσμένη σύνδεση πραγματοποιείται αυστηρά κατόπιν έγκρισης και βούλησης του πελάτη.

On-site Support

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα φυσικής παρουσίας εξειδικευμένου μηχανικού υποστήριξης στις εγκαταστάσεις του πελάτη, για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων, τη διεξαγωγή προμελέτης και την καταγραφή δύσκολων απαιτήσεων, έτσι ώστε να διαμορφώνεται μία ολοκληρωμένη εικόνα για τις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη.

Υπηρεσίες Υποστήριξης Πεδίου

Η Pasteque Electronics προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ένα απαράμιλλο γεωγραφικό πλάτος με ικανότητα εξυπηρέτησης σε όλη την Ελληνική επικράτεια, Κύπρο και Νότια Βαλκάνια. Οι εξειδικευμένοι μηχανικοί πεδίου και ειδικοί υποστήριξης της Pasteque Electronics, αφιερώνονται στην παροχή βοήθειας στους πελάτες μας με διάφορες δραστηριότητες που τους επιτρέπουν να αυξήσουν την αποδοτικότητα και να μειώσουν τις υπηρεσίες και τις επισκευές.

Η τεχνογνωσία της Pasteque Electronics περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, Δίκτυα Παροχής Υπηρεσιών και Δίκτυο Επιχειρήσεων και Πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων Προληπτικής και Διορθωτικής συντήρησης.